CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, August 19, 2009

AKU KEMBALI.........

Dah lama x update blog ni........maklumlah sibuk sikit...Hari ini aku gembira sebab percubaan PMRU dah habis....waa...leganya..Aku nak rehat dan buat perkara yg aku mnat selama semingggu ni...hehe.sukanya...Apalagi kalau bab2 mengarang..haha..bolehlah aku mengarang lagi selama semggu ni..hehe...Hari ni aku rasa sedih dan ...sedih sebab Fatin Alia akn berpndah ke Maahad Pengajian Islam (MPI)..tapi kitaorg akan slalu jmpa sebb dia akan dtg baik pada hari PMRU nnti...sebb dia akan periksa PMRU kat sini...cma berpindah skrg sebb ada masaalah keluarga....dia akan berpindah esok (KHAMIS, 20.08.2009) Esok dia ckp nak daftar jer..nanti lepas bukak sekolah nanti baru mula beljr kat sana...oklah...apa-apa pun bulan Ramadhan dah dekat...x sabar rasanya nak puasa....

0 comments: